11
lip
2017

Identyfikacja wizualna – najbardziej kreatywne przykłady
Otwierasz swój biznes? A może myślisz nad zmianami? Cokolwiek planujesz z pewnością szukasz dla siebie czegoś wyjątkowego. Opcji masz tyle, ile kreatywnych głów na świecie. Dzisiaj pokażę Ci nieszablonowe podejście do identyfikacji wizualnej. Przykłady, które być może nie pasują do Twojej marki, ale z pewnością otworzą Twój umysł i złamią wszystkie schematy.
Identyfikacja wizualna może mieć kluczowe znaczenie i być motorem napędowym marki. Czasem jednak wizualny wygląd jest tylko dodatkiem do świetnej jakości, ceny itp., jednak są takie identyfikacje, które potrafią zrobić zamęt w mózgu. Sam zobacz!
Paweł Jaczewski
RŪH
Isabela Rodrigues
The Adventures of 3 Bears
Space ice
Super Magic Friend
MCGlothin
Kreatywność ludzka nie zna granic prawda? Łącząc nieszablonowy pomysł z potrzebami i dobrze dobraną komunikacją możemy stworzyć naprawdę wyjątkową identyfikację wizualną naszej marki. Najważniejsze w projektowaniu wyglądu naszej firmy, jest dobre zrozumienie jej odbiorców – to taka podstawa, następnie wyróżniający się pomysł, a potem spójne wykorzystanie go we wszystkich płaszczyznach.